2016. július 29., péntek

A szarrá ázás minősített esete

Esernyők - nem az eső ellen

Betegállományban vagyok, nemigen mozdulok ki mostanában. Méregetem a vércukorszintem, szúrom magamba naponta négyszer az inzulint. Itthon biztonságban érzem magam, a városban még nem. De néha muszáj útra kelni. Például a diabetológiára, ahol kapom a házi feladatokat. Mert meg kell tanulnom egyedül boldogulni. Szerdán délután is oda indultam. Egész nap esős volt az idő, de a zuhatagok általában ahogy jöttek, úgy el is mentek. Elindultam hát egy szál pólóban, esőkabát és esernyő nélkül, a szerencsémben bízva. (Nem tudom, hogy lehettem ilyen hülye, hiszen mostanában elpártolt tőlem a szerencse.) A diabetológián gyorsan végeztünk. Onnan a kórházba indultam, mert a zárójelentéssel elfelejtették odaadni azt az igazolást, amit a munkáltatómnak kell leadnom, nehogy azt  higgyék, nyaralni voltam. De addig el se jutottam. Leszakadt az ég. Egy kapualjban ácsorogtam, míg lecsillapodott az égi áldás. Utána átszaladtam a kórházba, megszereztem az igazolást és elindultam  a parkba, hogy a napi mozgásmennyiségem is meglegyen. Általában megyek egy kört a tó körül. Félúton lehettem, amikor dörögni kezdett az ég. Akkorákat reccsent, hogy a frász jött rám. Meggyorsítottam a lépéseim, de pillanatokon belül ismét leszakadt az ég, de tényleg, mintha dézsából öntötték volna. Kimenekültem a parkból és vásárlást mímelve berohantam egy Nettóba. Hát egy jó darabig nem is jöttem ki, mert ez a felhőszakadás egyáltalán nem akart csillapodni. Semmi kedvem nem volt egy ótvar diszkontban tölteni az egész délutánt, ezért emelt fejjel elindultam a villamosmegálló felé. Azt hiszem, életemben talán kétszer áztam el ennyire. Minden ruhadarabomból csavarni lehetett a vizet, gyakorlatilag akár egy tus alatt is állhattam volna. Szerencsére viszonylag meleg volt, így azért el lehetett viselni a szarrá ázást - erre nincs jobb kifejezés. A villamostól hazacuppogtam. Az előszobában letéptem magamról mindent és már álltam is be a forró víz alá. Tusolás, hajmosás, meleg tea. Azóta még le is hűlt, fúj a szél, inkább kora őszi, mint nyári az idő. Elcseszett egy július ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése