2024. január 24., szerda

Megszereztem Orbán évértékelő beszédét


Tisztelt hölgyeim és uraim, nemzeti magyarok határon innen és túl, ahol a kurtafarkúból kolbászkerítés!

Legyen béke! Összeesküdtek, megtámadtak, nekünk estek, presszió alá helyeztek, zsarolnak, fenyegetnek, veszélynek tesznek ki, vérünket vennék, kivéve Putyin. Migráns. Szuverenitás. Diktatúra, kommunista tempó, balfasz baloldal, leszerepelt libernyákok, fasiszta, sötét, hanyatló, háborúpárti, nőerőszakoló, gyerekátoperáló, szuverenitásfenyegető, Soros-bérenc, beleértve a kisebbik Sorost is, hogy meglegyen a folytonosság, Gyurcsány és - né. Szuverén. Migráns. Nem hagyjuk, ellenállunk, megvédjük, éljen Trump, aki egynapalattbefejeziaháborút. Békeharc. Államkötvény. Új magyar burzsoázia. Olcsó orosz gáz fifikás szerelője és szeretője. Szuverenitás. Kiharcoltam, megvédtem, visszavertem, legyőztem, magunk alá gyűrtem. Migráns. Megvédem. Kifizettétek. Még az unokáitok is fizetni fogják, de megéri. Utcai harcos, fasza gyerek, a mi kutyánk kölke, kolbász, pálinka, nemzeti szalagos kenyér, keresztény, írott és digitális kereszttény, álhatatos, nemzeti, szuverén, magyar, hejderutyutyu, szuverén, béke. Legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése