2023. június 18., vasárnap

Újratervezés, avagy menekülés az ihaj, csuhaj, árvalányhaj elől


Berlinben élek, de magyarul olvasok. Eddig - már nagyon sok éve - a Bookline-on vezettem a kívánságlistám. Bejelöltem, ha valamiről jó kritikát olvastam, ha megbízható ember ajánlott egy újdonságot, de néha csak úgy szörfölgettem és gyűjtöttem a megvásárolandó könyveket. Karácsony előtt aztán kedves családom szemezgetett ezekből és így garantáltan szuper ajándékokat kaptam. De szinte minden hazamenetelem - őszi, karácsonyi, húsvéti, nyári szünet - előtt is előre hazarendeltem néhány érdekesnek ígérkező könyvet, amik kitartottak a következő utazásig + ebook, amit ugye itt is le tudok tölteni. Utóbbiból van kevesebb, mert én imádom a könyvet, mint tárgyat is, mivel folyton bele-belelapozom és általában egyszerre több is forgalomban van nálam. Mint tudjuk, az enyves kéz ragadós, a telhetetlenségben benne van, hogy sosem csillapodik a szerzési vágy és persze az eddig "méltatlanul" mellőzött ihaj-csuhaj, árvalányhaj irodalom is revansra vágyik. A NER bekebelezte a Libri Csoportot, arrébb álltam egy forgalmazóval. Ma délelőtt gondosan átmásoltam az eddigi kívánságlistám a Lira.hu-ra és mostantól onnan rendelek majd. Borzasztó, hogy ezt kell tennem, de ha csak egyetlen mód is van rá, nem szeretném ennek a tolvaj, léhűtő bandának a vagyonát gyarapítani. Egy csomó területen már így is megkerülhetetlenek: például minden magyar autópálya díjra kiadott forintért megszakad a szívem, annál is inkább, mert a hazautam során Magyarországon kell a legtöbbet fizetni ezért. Úgy látszik a magyar emberek kifejezetten szeretik, ha kirabolják őket. Most még volt hová menekülni könyvügyileg, de ha marad a tempó, akkor nem sokáig tudok neretlenül vásárolni. Tényleg, gondolt már valaki arra, hogy például Szlovákiában alapít magyar könyvkiadót? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése