2024. június 5., szerda

Veszélyes vagyok a társadalomra

Gespensterwald (Kísérteterdő) Németországban

Másodszor távolította el a Facebook az egyik bejegyzésemet: először, mert a homoszexuális szó helyett annak vulgáris változatát használtam, másodszor, mert átírtam a címben a vulgáris változatot egy hiányos kifejezésre, de a szövegben benne hagytam az eredeti szót. (A bejegyzést ITT találod.) Az algoritmus mind a kétszer közösségre ártalmasnak találta azt, hogy erdők kivágása ellen szóltam, egy - belátom, tényleg fura - nem mindennapi címmel. A kifejezést amúgy azért használom bátran, mert homoszexuális ismerőseim is ezen a néven nevezik magukat - általában nagy röhögések közepette. Hát jó, már csak arra várok, hogy mikor távolítja el a Facebook a kormányt, amelyik törvényekkel és minden egyéb lehetséges módon - na, most, hogy írjam le - buvu-zi-zik. Igaz, hogy szebben fejezik ki magukat, de a céljuk milliárdszor mocskosabb, mint az én ártatlan kis bejegyzésem. És persze türelmetlenül várom, mikor kapom a következő üzenetet, amiben a legutóbbi címlapfotómat kifogásolják: két pisilő szoborról van szó, amelyeken a férfiak pisilője is látszik. Remélem, elég szépen fogalmaztam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése