2023. május 17., szerda

A szerda az új péntek

Dáliákat is vettem

Ennek a munkahétnek ma vége van. Holnap országos ünnep, a pénteket a közoktatásban megadták tanítás nélküli napnak. Köszi. Nagyon fáradt vagyok, de a gyerekek is azok. Ma az ötödik órában matek volt az elsőben, lazítottunk. Először játszottunk: minden gyerek kapott egy számot (1-25-ig). Egy gyerek előre jött, fölmutatta a számát, majd az előtte és utána következő "számoknak" mellé kellett állniuk. Nagyon élvezték. Ezután föl kellett állniuk növekvő sorrendben, de úgy, hogy nem beszélhettek. Ezt is ügyesen megcsinálták. Végül  a terem közepén körbeültünk és a pénzről beszélgettünk. A következő órákon ugyanis a pénzzel és annak értékével ismerkednek. Volt, aki simán tudta, hogy ötven cent meg ötven cent, az egy euró. Persze a legfontosabb kérdés az volt, hogy az előttem lévő "kasszában" lévő pénzek igaziak-e. Sajnos nem. Amikor bejelentettem, hogy vége az órának, döbbenten nézték, hogy ennyi volt. Annyira sok mindent akarnak itt is megtanítani egy év alatt a gyerekeknek, hogy az ilyen órákra jut egyre kevesebb idő, pedig nagy szükség volna rá. Ma így zártuk ezt a nagyon rövid hetet. Délután elmentem az autómért, mert vizsgára vitték. Annyira olcsón megúsztam, hogy örömömben vettem a balkonra egy csomó virágot. Holnap nagy ültetést rendezek. Tavaly rózsaszín volt az alapszín, idén nem törekedtem ilyen egységre. Azt vettem, ami megtetszett és majd valahogy kinéznek egymás mellett. Úgyis nagyjából három hónapig élnek majd, mert a nyáron lesz egy időszak, amikor senki sem lesz itt, hogy locsolja őket. De egyelőre élvezem, hogy estére kisütött a nap, holnap talán már kávézni is lehet a balkonon, de a legeslegjobb az egészben, hogy most négyszer egymás után nem kell korán kelnem. Hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése