2023. június 24., szombat

Zölderdőben jártam...


...vadászkastélyt láttam, le kellett fotózni. Szabad-e posztolni? Szabad, nem szabad, megteszem. A szokásos hétvégi - kötelező - gyaloglást/kirándulást ma Grunewaldban tettem meg.  A tegnapi özönvíz elmosta a hőséget, így viszonylag még korán reggel egészen kellemes volt a séta. A cég a vadászkastély volt, a motiváció egy kapucsínó és túrótorta. Utóbbiból még a kasszánál kihasított egy veréb magának egy darabot. Pofátlanul és minden félelemérzet nélkül szállt be a kávézóba és landolt egyenesen a tányéromon. Megszolgálta a "szemtelen" jelzőt. Nem baj, kaptam újat és kint a szabad ég alatt már csak akkor jelent meg újra, amikor morzsákkal kellett beérnie. Minden zöld és kék volt útközben és nagyon hangos. Mintha Berlin összes kutyása ma reggel a tó körül sétáltatta volna kedvencét. Lenyomtam nyolc kilométert (ez azért nem volt egy túl nagy kihívás) és fél kettőre már itthon is voltam. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése